FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Żółwie Piwne - Amatorski Zespół Piłkarski

Hala - nowy sezon - jesien/zima 06/07
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Żółwie Piwne - Amatorski Zespół Piłkarski Strona Główna -> Mecze - różne

PostWysłany: Sob 18:36, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Piotrek: pytalem brata agnieszki- pon. w tych godzinach mu pasuje wiec mozesz go dopisac do ekpiy halowej, ok?

PostWysłany: Pią 7:51, 13 Paź 2006    Temat postu:

Piotrek jak podliczysz wszystkich chętnych do grania na hali poniedziałkowej to daj znak OK ? Bo mamy z Marcinem jednego chetnego gracza - bardzo przyzwoity piłkarsko i żywotnie zainteresowany graniem. Jak nie da rady to OK - nic sie nie stanie, ale jakby jeszcze kogoś potrzeba to on reflektuje

PostWysłany: Wto 8:20, 17 Paź 2006    Temat postu:

Podpisałem dziś umowę na wynajem sali - gramy od 6 listopada do 30 marca 2007. Termin tak jak było mówione - poniedziałki 18-20.
Cena po doliczeniu 22 proc. vat wychodzi 100 zł za godzinę (chyba tyle samo co rok temu, tylko wtedy graliśmy 1,5 h a teraz 2 h).
Z podziałem na miesiące wychodzi to tak - listopad - 4 gry - 800 zł
Grudzień 3 gry - 600 zł (bez 25.12)
Styczeń 3 gry - 600 zł (bez 1.01 i 29.01 - ten drugi termin to nie wiem czemu ale szkoła pewnie ma jakieś swoje imprezy)
Luty 3 gry - 600 zł (bez 5.02 - znowu szkola sobie zastrzega termin)
Marzec 4 gry - 800 zł.
Jak będziemy chętni pewnie możnaby podpisać aneks na kwiecień ale to zobaczy się jeszcze rzecz jasna.

Zasady płatności oczywiście jak wcześniej - czyli w pierwszy poniedziałek miesiąca zbieramy bo wtedy dostaję fakturę do opłacenia.

Teraz zasadnicze pytanie - ilu stałych graczy bierzemy - 12 czy 14? bo ja już naprawdę nie wiem po ilu tam grało się bez tłoku 5 czy 6 Smile w sumie każdy pamięta co innego Smile oczywiście przy 2 godzinach spokojnie można grać z 1 zmianą. Chciałem tylko zauważyć, że w lidze gra się po 5 na całej długości sali (tak przynajmniej wynika mi ze zdjęc na stronie którejś z drużyn - wyraźnie widać dwie bramki ustawione pod ścianami).
Ogólnie kwestię 5 czy 6 możemy obgadać też w sobotę i niedzielę.

Narazie z pewniaków to są : ja, ataman, kuba, rafał, blank, mariusz, przemek, lipa, bartek, marcin - to jest w tej chwili 10 osób. Uważam też, że ważne żeby dokoptować Adama, wydaje mi się że chętny będzie, więc wtedy byłoby 11 osób.

do tego zainteresowanie wyrazili nurek, kusza, michael, krzysiek oraz kolega atamana i marcina, no i mela na zasadach mniej więcej co drugi mecz. tak więc wszystkich pomieścić nie damy rady.

PostWysłany: Wto 10:20, 17 Paź 2006    Temat postu:

Czyli mamy 11 pewniaków /licząc Adama/. Myślę, ze z pozostałych zaproponowanych przez Piotrka trzeba by 2-3 najbardziej mobilnych i gwrantujacych największą frekwencję wybrać. Tak, zeby nas wiecej niż 14 osób nigdy nie było bo to już za dużo.

PostWysłany: Wto 10:44, 17 Paź 2006    Temat postu:

pogadam dzisiaj jeszce z Michaelem i wysaduje go jak u niego w tych godzinach z dyspozycyjnoscia. Ochote do gry zapewne ma Wink

PostWysłany: Śro 23:01, 18 Paź 2006    Temat postu:

Piotrek! koniecznie dolicz Krzyska(brata Agnieszki) i Michaela- mowi, ze chce grac, ze kase ma, ale moze sie ciut spozniac.

PostWysłany: Czw 12:02, 19 Paź 2006    Temat postu:

Krzysiek OK ale Michael to mnie szczerze mówiąc przeraża lekko - wyjatkowo nie kompatybilny piłkarsko typ Smile I jeszcze te sygnalizowane spóźnienia - zawsze mnie to wkurwia

PostWysłany: Czw 12:28, 19 Paź 2006    Temat postu:

Panowie spokojnie, najpierw sie upewnijmy ile osob ma byc - czy na pewno 14. Warto wziasc pod uwage ze latwiej kogos dolaczyc niz zmniejszyc liczbe graczy. jak sie upewnimy ze napewno 14 (warto zeby inni zainteresowani sie wypowiedzieli tez) to wspomniana dwojke mozna spokojnie dolaczyc.

PostWysłany: Czw 21:27, 19 Paź 2006    Temat postu:

z tym spoznianiem to juz jego sprawa- placi jak za dwie godziny, a bedzie gral mniej- zawsze mozemy zaczac grac jak tylko zbierze sie nas nawet 10, a spoznialscy beda dolaczac. Michael konczy zajecia w szkole na Raszynskiej o 17:25 chyba wiec do metra dojedzie na politechnike i rraz dwa na ubocze. Na pierwszy mecz i tak musialbym na niego poczekac, bo on tam nigdy nie byl , a wytlumaczyc mu jak isc to dosyc skomplikowane.

PostWysłany: Pią 7:28, 20 Paź 2006    Temat postu:

W sumie racja - to minimalne spóźnianie nie ma wielkiego znaczenia a z raszyńskiej na Natolin przy dobrych porywach w pół godziny dotrze

PostWysłany: Nie 16:40, 22 Paź 2006    Temat postu:

Panowie powoli czas określić na co się decydujemy - żeby każdy wiedział na czym stoi
Jak widać granie na hali po 5 osób w drużynie jest dosyć optymalne, tak więc 14 osób jest dyskusyjne (ale oczywiście nie wykluczone bo to 2 godziny a i czasami kogoś może nie być). tak czy owak musimy na coś sie zdecydować - tak żeby potem każdy był w miarę zadowolony. 11 pewnych osób już mamy, 12 jest Mela, który twierdzi że raczej częściej będzie niż go nie będzie, są jeszcze inni chętni. Jeśli chodzi o mnie to odpowiadałaby mi wersja 12 osób plus Mela, ale niech się inni wypowiedzą - wszyscy gramy i wszyscy mają być zadowoleni - a może przy 2 godzinach (a także możliwych różnych absencjach) tych 2 zainteresowanych (Krzysiek, Michael) też się da jakoś zmieścić bez uszczerbku dla komfortu gry - tylko musimy się określić.

PostWysłany: Nie 17:38, 22 Paź 2006    Temat postu:

co do Krzyska to zeby jakiegos przypalu nie bylo- ja prawie na samym poczatku pisalem, ze bankowo bedzie on zainteresowany. Kiedy dowiedzielismy sie kiedy bedziemy grac na hali w tygodniu od razu mu przekazalem info i on odpowiedzial, ze jest zainteresowany. Nawet zaczal biegac rano, zeby kondycje przed hala poprawic. Wink

co do Michaela to zaproponowalem mu (jakis tydzien temu) to co wynikalo z naszych rozmow w tym temacie, czyli ze zbieramy 14 ludzi.

Rafi

Dołączył: 26 Paź 2005

PostWysłany: Nie 18:05, 22 Paź 2006    Temat postu:

Jestem za grą po 4+bramkarz, tak jak w lidze i żeby w miarę mozliwości grali ze sobą w składach ludzie, którzy tworzą czwórki w lidze. Oczywiście w skrajnych przypadkach trzeba będzie pomieszać składy.
Także jestem za opcją 12+Mela tylko w przypadku założenia z góry, że gramy ze zmianami tak, żeby zawsze było czterech w polu (dwie godziny to sporo, myślę, że nagramy się do woli).

Blank

PostWysłany: Nie 20:19, 22 Paź 2006    Temat postu:

Mysle ze pomysl Rafala jest dobry. Czyli gramy stalymi 4 zeby szlifowac zgranie + wziac 2 dodakowe soby po jednej do kazdej druzyna na zmiane. Wydaje mi sie ze 12 osoba to wystarczajaca liczba.

Aha i jeszcze jak bysmy grali tymi czworkami mam taka propozycje zeby 1godzine Adam bronil w jednej druzynie nastepna godzine w drugiej.

PostWysłany: Pon 8:11, 23 Paź 2006    Temat postu:

ok Panowie, czekam też aż inni się wypowiedzą za czym w końcu optujemy, po meczu pytałem ale chyba nic konkretnego wtedy nie ustaliliśmy. szkoda, że wcześniej nie obgadaliśmy czy lepiej grać po 12 czy po 14 - jak się pytalem tylko ze 3-4 osoby się wypowiedziały. teraz widzę że dominuje opcja 12+1, zdecydujmy się na coś, żeby wszystkie zainteresowane osoby powiadomić. osób nie będących na forum można się dopytać w niedzielę.